Thursday, January 15, 2009

tatil bitti bitiyor

Bu tatil de cok cabuk gecti. Ne zaman geldim, o zamandan beri neler yaptim, dusununce cok kisa bir zaman gecmis gibi geliyor. En cok Dilek'in eksikligini hissettim bu tatil. Her gun her gun arayip bulusacak, alisveris merkezi gezecek biri iyi oluyordu. Bir de Caner'i cok az gordum, ona da biraz uzuluyorum. Bunlarin disinda cok eglendim ama, bol bol disari ciktim, birsuru insanla zaman gecirdim.

Bir de bir hafta sonra Hollanda ve oradan da Paris'e gidecegim, bu yuzden de cok heyecanliyim. Dun vizelerimiz geldi. Otel bulmamiz lazim simdi, ondan sonra hersey hazir olacak. Amerika ve Kolombiya'dan sonra ilk kez baska bir ulkeye gidiyorum. Ilk kez Avrupa'ya gidiyorum zaten. Kisa bir tatil olacak gerci.

Daha sonra da New York'ta Eset ve Erkan'i gorme potansiyelim var. O da guzel bir degisiklik olacak. Bir de New York'a bir gittigimde MoMA'ya gitsem...

Gecen gun Julide, Sirin, Pelin ve Zehra'yla Kadikoy'de bulustuk. Pelin de tezini bir turlu bitiremiyormus. Kendimi biraz daha iyi hissettim tek ben olmadigim icin. Ama neden, neden? Tembel bir insan degilim ki ben? Beni tutan ne tam olarak? Ne yapmam lazim?

3-4 gun once aklima bir siir gelmisti, tam olarak ne oldugunu bulamadan unuttum, dun yine hatirlayinca bu sefer baktim. "O kadar guzel ki artik o kadar olur." o kadar guzel bir anlatim ki, yani artik o kadar olur. :)

GÜZELLEME

Bak bunlar ellerin senin bunlar ayaklarin
Bunlar o kadar güzel ki artik o kadar olur
Bunlar da saçlarin iste aksamdan çözülü
Bak bu sensin çocugum enine boyuna
Bu da yatak olduguna göre altimizdaki
Sabahlara kadar koynumda yatmissin
Bak bende yalan yok vallahi billahi
Sen o kadar güzelsin ki artik o kadar olur

Ise bak sen gözlerin de burda
Gözlerinin ucu da burda yasamaya alisik
Iyi ki burda yoksa ben ne yapardim
Bak çocugum kollarin iste çiplak iste
Bak gizlisi saklisi kalmadi günümüzün
Gözlerin sabahin sekizinde bana açik
Ne günah islediysek yari yariya

Sen asil bunlara bak bunlar dudaklarin
Bunlarin konusmasi olur öpülmesi olur
Seni usulca öpmüstüm ilk öptügümde
Vapurdaydik vapur kiyiya gidiyordu
Üç kulaç öteden Istanbul gidiyordu
Uzanmis seni usulca öpmüstüm
Hemen yanimizdan baliklar gidiyordu.

Cemal SÜREYA

No comments: