Tuesday, July 10, 2007

Being a grad student

Kac zamandir hic yazasim yok buraya. Zaten bugunlerde pek bir seyler yapasim yok. Amherst yazin cok sakin. Aslinda guzel, huzurlu. Ama yapacak az sey var.

En son taa Dalaman tatilinden once yazmisim. Gittik kardesimle tatile, bir guzel eglenip dinlenip geri geldik. Dalaman biraz sikici bir yer, denize kiyisi var ama bizim alistigimiz gibi tatil yeri degil. Biz yillardir Akcay'a gidiyoruz ve bir de ben simdiye kadar orayi begenmiyordum yapacak birseyler yok diye. Dalaman'i gordukten sonra fikrim oldukca degisti tabii ki. Bir gun orada kaldiktan sonra Gocek'e gittik. Gocek de sirin bir yer. Kumsali olmamasi biraz kotu, ama onun disinda gayet hos. Guzel bir carsisi var, oteller nispeten ucuz.

Sonra Istanbul'a donduk. Selim Sesler diye mert sayesinde adini duydugum bir klarnetciyi dinlemeye gittik bir aksam. Tam da ben buraya gelmeden onceydi, o yuzden cok iyi geldi bana. Bol bol dans ettik, ictik eglendik. Bekledigimden daha fazla insan geldi, birsuru kisiyi gormus oldum. En hos kismi da Zehra'yla beraber cok eglenmem oldu.

Buraya gelince de once bir aksam Amrit'te kaldim, cunku Amherst'e giden son otobusu kaciriyordum. Onu gormek de cok iyi geldi. Keske New York'ta biraz daha kalabilseydim. Pazar aksami da Ocean's 13'i seyrettim. Cok eglenceliydi, oldukca begendim. Gerci sinemada izlemeye gerek yok. Simdi Ocean's 12'i izlemek istiyorum. Bir de Harry Potter. Bir de aylardir izlemek istedigim V for Vendetta var tabii. Onu bu aksam evde izlerim buyuk ihtimalle.

No comments: