Sunday, June 17, 2007

cok sukur...

turkiye'ye gelince internete girme, bloga yazma, mail kontrol etme, facebookta dolanma frekansim azaliyor, bununla birlikte telefon kullanma, mesaj atma ve uyuya kalma frekansim deli gibi artiyor.

en son inanc donusu yazmisim. o haftasonu yasadigim mutlulugun uzerinde birseyler yasamak zor aslinda, ama bu hafta da cok guzel gecti aslinda. hangi gundu, persembe miydi neydi, once kardesimle cevahir'e gidip biraz alisveris yaptik, sonra mert de bize katildi. taksim'de volkan'la da bulustuk. gencler zaten cok eglenceli :) . daha sonra dilekcigim, erdem, mert'in (eh ve de benim zeytinli'den arkadasim) onur (bu arada zeytinli rock festivali olacakmis, agustos basinda. buhuhu. mert ve onur kesin gider, bir de tugba'yi alirlar yanlarina. ben de anlatabildigim butun inanclilara anlattigim icin bu festivali, daha fazla insan da gider. ben de ofisten onlarin yaptiklarini dinler, fotolarina bakar, deli olurum.) aksama donecek olursak, sonradan duran ve onun swarthmore'dan bir arkadasi geldi. sanirim simdilik kimseyi atlamiyorum ama bilemedim. minecim de geldi tabii ki gazal'la beraber. hah sonra da karaoke organizasyonu olacakti, ama acikcasi bar beni hayalkirikligina ugratti. orada hulya'yi ve ezgi'yi gordum biraz ama o kadar sicak ve bunalticiydi ki, cabucak ciktik oradan. volkan ben ve dilek nevizade'ye gittik, mert yanimizdan ayrildi. sonra sahin geldi sonra da dilek bizi arabasina atip eve goturdu. sariyer'de de sahin dilek ve servet'le kisa da olsa cok keyifli bir aksam gecirdim.

levent de alaska'ya gidecek yakinda. cuma gunu de onu gordum 1 saat kadar. o arada da erkal, ozcan, erdem ve enis'i gordum. o arada cok yorgundum gerci, pek anlamadim ne konustuk ne ettik ama gormek guzeldi herkesi.

hah bir de cuma gunu eve donerken farkettim ki, 80lerde kaldigini sandigim dolma sac modeli geri donmus arkadaslar! onden bir tutam saci alip, 2-3 kere kivirip sonra da bir tokayla tutturmak suretiyle elde edilen dolma modeli, 80lerde annemlerin ragbet ettigi bir sac modeliydi. simdi bizim yaslarda kizlarda rastlaniyor.

bugun de oss vardi. kardescigim girdi, ve guzel gecmis, yuzu gulerek cikti. bir de mert girdi tabii, onunki de guzel gecmis nispeten. cok sukur de bunun icin. :) merve'ye kac aydir sozum vardi, beraber icmek icin. bugun nevizade'de ictik bir guzel. ne yazik ki istedigi kadar sarhos olamadi ama olsun, o da olur ne de olsa.

simdi de oyle yorgunum ki. zaten butun gun uyukladim. neden bu kadar yorgunum ki? gezmekten baska pek birseyler yapmiyorum.

sali aksami kardesimle dalaman'a tatile gidiyoruz. haftaya pazartesi burada olacagim. heyecanla bekliyorum kafa dinlemeyi rahat rahat.

No comments: