Friday, August 3, 2007

yaz bitti bitecek

dun soyle bir sey oldu, kucuk ama kafama takilan. benim odamin oldugu binadan cikmis yuruyordum, birisi ban"Hi" dedi. Ogrenci degil, kim bilmiyorum. Donup baktim, el salladi. Ben de el salladim. Sonra o I like your hair dedi bana, ben de tesekkur ettim, sonra da I like yours dedim yururken. Interaction bu kadar. Ama adama el salladigim andan itibaren bir yandan da endiselenmeye basladim. Ya simdi bu adam beni her gordugunde konusmak isterse, ya ona asildigimi dusunurse, ya pesimi birakmazsa diye. Oysa ne alakasi var, gormeyecem buyuk ihtimalle adami bir daha. Ama o kadar icime islemis ki tanimadigim erkeklerle konusmamam gerektigi, gulumsersem bile bunu yanlis anlasilabilecegi,.. bir de tabi yolda laf atan hatta takip eden tipler. dun durup durup bunu dusundum.

Onun disinda, hayatta neler oluyor... Gecen haftasonu New York'taydim. Hem Amrit'le dolandim sehirde, hem de bir muzikale gittim. Cok eglenceliydi cok.

Bu haftasonu da buradayim. Yarin Ilke'yle havuza gidecez, sonra aksam da oturup bizim balkonda raki icecez. Onun icin de once turk marketine gidip beyaz peynir, kavun falan alacaz.

Butun bu planlar eger ben bisiklete binebilirsem cok daha guzel olacak. Uff, cok korkuyorum. Binmeyi biliyorum ama 11 yasinda bizim cikmaz sokakta binmistim en son. Alismam, korkumu yenmem cok zaman alir mi acaba.

Dilek cok yakinda geliyor. 1 hafta sonra burada hatta. Onu da gormek istiyorum bir an once ama biraz zor olacak gibi buradan DC'ye ulasim. Off, bu ulkede heryere ulasim zor arabasiz zaten.

Bir de denize gitmek istiyorum. Kumsalda guneslenmek istiyorum. Tatil istiyorum. Ama yaz bitmekte, ben ne zaman nereye gitsem ki. Gerci Miami'ye falan gidebilirim gayet, kis olsa bile. Belki Dilek'i de kandirip bir uzun haftasonu florida'ya giderim. Dilekcim? :)

No comments: