Monday, June 11, 2007

inanc

Bu sefer o kadar cok zevk aldim ki okulda olmaktan. Gecen yaz gittigimde de cok guzeldi, hatta hic ogrenci olmadigi icin daha da ozgurduk, sabaha kadar terasta oturmustuk falan ama, nedense bu sefer daha cok eglendim.

Once havaalanina gidip Ozge, Sirin, ben Yasemin, Gul'u aldik. Orada hic fotograf cekmemisim ama, Sirin cekmis olmali, o da firsat bulunca koyar bir yerlere. Sirin orada bizden ayrildi. Biz de yoldan Ekim'i de alip okula gittik. Gider gitmez ilk Mertcigimi gordum bir kere, sonra birsuru insan. Mert'i o kadar ozlemisim ki. Hepsini teker teker hatirlamam imkansiz, ama gelir gelmez, o kadar cok sevdigim insani bir arada gormek cok iyi geldi bana. Okuldakiler de bizi cok iyi agirladilar, gozlemeler, turk kahveleri ikram ettiler, Albayraktar yatakhanesinin yanindaki cimlerde oturup muhabbet ettik, ihale oynadik. Sonra ogrencilerin halk muzigi konseri vardi. Cok cok basariliydilar.

O arada Dilek, Sahin, Julide ve Ezgi geldi. Hepberaber Erkan Ogur konserini dinledik. O da muhtesemdi. Arkasindan da giden bir grup insani yolcu edip, Meryem hanima caya gittik. O kismi da cok guzeldi aksamin ama, gece ikiye kadar yirmiye yakin insanin orada olmasi bence ayip oldu.

Ertesi gun de field day varmis, oraya gidip baktik biraz, Erdem'le bol bol sarki soyledik, oglen yemegi yedik, sonra da 6-7 kisi trenle Istanbul'a donduk. Taksim'de Tugba'yla bulustuk. Onu ilk ve son gormem oldu bu bulusma da bu yaz. Buhuhu. Gece eve dondugumde zor ayakta duruyordum ama. O kadar yorulmusum ki. Ama dolu dolu yasadigim bir reunion oldu.

Is bulmaktan, referanslardan falan bahsediyorduk bir ara. Erkal nasil referans aldigini anlatti. Hic tanimadigi bir adamdan, bir milletvekilinden galiba, bir referans almis. Adamin yardimcilarindan biri imzalayip vermis. Adam Erkal'i tanimiyor tabii ki. Ve Erkal'i ise alanlar da bunun tamamen bir formalite oldugunu biliyorlar. Yani ortada Erkal'la ilgili soylenmis bir sey yok, ama bu referans ise yariyor. Turkiye'de isler gercekten boyle mi donuyor? Acaba Amerika'da da mi boyle donuyor? Ben is basvurusu yaparken hocalarimdan almistim referans, ama belki baslangic pozisyonlari icindir sadece bu yontem.

Iki gundur de evde bol bol uyumakla zaman geciriyorum. Birazdan da anneannemlere gidecez yemege, heyecanla beklemekteyim.

Persembe aksami da herkesi karaokeye bekliyorum. Begum'le olan performansimizin uzerine cikamam ama.. :)

2 comments:

egiboy said...

gelemedim, gelseydim bugün işe gidemezdim. o derece kafam şişmişti, mazur görünüz hanımefendi.

sokaktaki adam said...

ya meltem yaaaaaa.. senin entarinin üzerinden bi aydan fazla geçmiş, ama ben yeni gördüm.. resmen süperdi ya.. çoook güzeldi! okulda ilk defa bu kadar sıcak karşılandığımı, bir mezun olarak orada bulunmamdan mutluluk duyulduğunu hissettim.. çok şahaneydi çoook..
benim de çok uzun zamandır en iyi zaman geçirdiğim günlerdi ya.. süperdi evet.
aaaah ah!