Friday, June 8, 2007

Istanbul'dayim

Bu sabah geldim Istanbul'a. Cok uzun bir yolculuktan sonra. Los Angeles'tan Charlotte'a, oradan JFK'e, oradan da buraya. Iki aksam ucakta gecti yani. En azindan uyuyabildim.
Los Angeles da cok guzeldi. 3 gun boyunca, her anim o kadar doluydu ki, ne maillere bakabildim, ne haberlere. Dunyadan tamamen kopuk, baska birsey dusunmeye bile zamanimin olmadigi 3 gun gecirdim. Oyle dolu dolu yasamayi ozlemisim. Cok fazla insanla tanismadim ama bir suru calismak isteyebilecegim yer oldugunu ogrendim. Avrupa'da calisan, oldukca buyuk birsuru firma varmis. Suzlon diye bir tane var ozellikle, Ispanya, Fransa, Hindistan'da falan ofisleri var. Bir dahaki konferansta daha detayli bilgiler alacam.

Yarin da Inanc'a gidiyorum. Tam olarak ne zaman, nasil bilemiyorum gerci. Servis konusunda bilgi vermediler.

Hala burada olmaya alismaya calisiyorum. Size de oluyor mu bilmem, buraya gelince bir sure, insanlara mail yazmak, hatta yazilanlari okumak, foruma girip bakmak falan gelmiyor hic icimden.

Bir de Los Angeles fotograflarini koydum facebooka, linki yanda yine.

1 comment:

Salih Balaban said...

selamlar
ben Salih, Antalyadan yazıyorum.

ben Suzlon dan teklif aldım şirketi netten araşyırıyorken
senin blog una kadar geldim
onunla ilgili yazmak istedim ama
ben bu siteye üye degilim sen bu mesajı alacak mısın yada sen alırsan ve cevap verirsen benim nasıl haberim olacak emin değilim.

bana
clouds_clouds@yahoo.com
da ulasabilirsin bana yazarsan ben de sana Suzlon la ilgili durumumu yazayım

görüşmek üzere.