Tuesday, May 8, 2007

Beynelmilel

Dun aksam Beynelmilel'i tekrar izledim Mine'yle. Kisin (hay allah yoksa yaz tatilinde miydi?) Merve'yle gitmistik izlemeye, bayilmistim. Ece Temelkuran cok bahsetti bu filmden (ki zaten filmde de kisa bir rolu var). O zamanlar cektigimiz acilari boyle gule gule, dalga gece gece anlatarak kendimizi iyilestirecegiz gibi seyler soyluyordu. Benden dinleyeceginize, ilgileniyorsaniz buyrun buradan okuyun.

Verdigi mesajdan ote, oradaki ana karakterlerden Gulendam ve babasi arasindaki iliski beni cok etkiliyor. Zaten duygusal baba kiz iliskileri beni hep etkiliyor, guzel seyler de olsa, uzucu seyler de olsa oturup agliyorum. Filmde de babasi, kiza tokat atiyor, sonra gidip derdini anlatmaya calisiyor, ve de kizina diyor ki "benim canim". Canim benim degil de, benim canim. Neden anlatiyorum bilmiyorum, ama aklimda yer etmis iste.


Tuh, unuttum yazacaklarimi. Cok sik yazinca da boyle oluyor, anlatacak bir sey kalmiyor. Neyse, bir dahaki sefere.

No comments: