Wednesday, May 2, 2007

Canim kardesim

Simdi Merve'yle konusuyorum MSNde, ve bir yandan o kadar mutlu oluyorum, bir yandan da o kadar sasiriyorum ki, gercekten eglenerek konusabildigime kardesimle. Merve'yle aramiz hep iyidir bizim ama buyudukce daha da yakinlasiyoruz haliyle. Canim kardesim benim 18 oldu.

OSSye girecek bir de, allahtan az kaldi bu gerginligin bitmesine de. Duman konseri varmis, ben de orada olacam, beraber gidiyoruz yani. Simdi karar vermeye calistigimiz sey, 10 Hazidan'da mi gitsek, yoksa 22 Haziran'da mi? Biri OSSden once, biri sonra.

Bir de, 22 - 24 Haziranda bir festival varmis. Turock diye. Zeytinli yalan oldugu icin, buna da gitmeyi cok istiyorum. Eger bir de Tugba ve Mert'i gaza getirebilirsem, muhtesem olabilir. :)

Bugun 5e bir odev, yarin sabah 8e bir odev var. 5e olanin 1-2 saatlik isi kaldi da (ama bilge Erdem'den ogrendigime gore, hersey dusundugumden 2 kat fazla zaman alir, yandik o zaman), yarin sabaha olan %20 bitmis durumda. Bu gece uzun olacak yani biraz.

Mine gidiyor 10 gun icinde, ozleyecegimi farkettim dun aksam. Her gun onunla mutlaka konusup egleniyorum. Hay allah. Neyse, Istanbul'da da gorusuruz ne de olsa.

1 comment:

md said...

meltem senle konusurken farkediyorum ne kadar az kaldigini gitmeme ama gun icinde bir suru isim oldugundan hic farkedemiyorum.