Sunday, May 27, 2007

Su, bu, ondan, bundan

Sonunda bitti. Sadece iki ders aliyordum ve o iki dersin finalleri beni bekledigimden kat kat fazla yordu. Kucuk bir nervour breakdown da yasadim o arada, turbin dizayn ettigimiz dersin final raporunu yazarken, dizaynimi test ettigim program bir turlu calismadi saatlerce. Odevi vermem gereken gunden bir gun once, 3-4 saat kaybettim ayni kodu calistirabilmek icin. En sonunda pes edecektim ki, bir ara verip eve gideyim, orada John'a da sorarim dedim. Yolda sinirden ve panikten aglayacaktim neredeyse. Neyse sonunda cozuldu, meger initial conditionlarda kucuk bir degisiklik yapmam gerekiyormus. Ama o kadar gerginlikten sonra vucudum ve beynim durdu, ben bunu nasil bitirecem diye dusunuyordum. Ve o anda, hocadan gelen, odevi pazartesiye erteleyen mail imdadima yetisti. Rahat rahat, cuma gunu bitirdim ben de.

Ondan beridir de bos bos zaman geciriyorum. Begum'de bir Fellini filmi izledim, Nights of Cabiria diye. Sonra bu aksam bir de The Discreet Charm of the Bourgeoisie diye bir film izledim bu aksam. Cok eglenceli, cok absurd bir film.

Dogru duzgun yazacak tadim yok.

Lost'u bitirdim bir de bugun. Kafam cok karisik. Neler oluyor anlayamiyorum. Levent'le kritigini de yaptim biraz ama yine de 4. sezonu heyecanla ve kafa karisikligiyla bekliyorum.

LA'e gidiyorum bir hafta icinde. Sirin'in dedigine gore bol bol gezmem lazimmis, plajlara falan da gitmem. Ama benim o kadar zamanim olmayacak gezmek icin. Sirin de Almanya'ya gidiyor, Caner'i gormeye. Ben de Avrupa'yi gezmek istiyorum cok. Seneye, kisin, Ingiltere'ye gitmek istiyorum. Ama en cok Hindistan'a gitmek istiyorum. Mine bu yaz gidecek. Amrit de temmuzda orada olacak. Ama benim zamanim yok. Onumuzdeki yaz Begum'le giderim belki.

Bir de guney Amerika'yi gezmek istiyorum daha fazla. Hep gezmek istiyorum ben zaten.

1 comment:

md said...

ben de cok gezmek istiyorum ama heralde istedigim her yere gidemeyecegim bu yaz. ufff cunku istanbulda dusundugumden fazla para harciyorum.