Saturday, May 12, 2007

pinball wizard

Bu aralar tekrar tekrar dinleyesim var bu sarkiyi. Who'nun Tommy albumu toptan cok guzel de, bu sarkiyi dinlerken o kadar egleniyorum, o kadar gaza geliyorum ki anlatamam yani.

Dun aksam hem benim asistanligimi, hem Ilke'nin bursunu kutlamak, hem de Mine'yle son bir gorusmek icin toplandik. Once ben, Mine, Gazal ve de Cihan 7de bulusup yemek yiyecektik ama saskin Mine uyuyakaldigi icin 1 saat gec bulustuk. Sonra bir vietman restoranina gittik, Mine "bokum noodle" aldi. :) Adina hic benzemiyordu adeta, gayet lezzetliydi ama. :p

Sonra Begum'e gittik gecenin icme/kutlama kismi icin. Cok eglenceli bir aksam oldu. Ama Minelerin otobuslerini yakalayalim diye erken ciktik biraz, ben de Ilke'nin yanina gittim, onunla da bir sise sarap icip eglendik. Eve giderken de Yunus'u aradim, yururken beni eglendirsin diye. Eve geldigimde de hemen yattim, ve kac haftadir ilk defa uzuun uzun uyudum. 11:30da uyandigimda ben bile sastim kendime yani.

Simdi de Ilke'yle ofisteyiz, ders calisiyoruz. Serkan bana arada odevlerin bitti mi diye soruyor. Soyle ki, bir odev bitse oburu basliyor, odev olmasa, final var, final bitse master projesi var. Yani istesem de benim yapacak isim bitmiyor. Boyle surekli bir birseyler yetistirme halindeyim. Ben de artik gerilmeyi falan biraktim, kendimi bu raporlarin, odevlerin akisina biraktim. Mezun olana kadar da boyle devam edecek herhalde.

Amherst'e her sene, tam da final haftasinda lunapark kuruluyor. Kucucuk bir sey, donme dolap, atli karinca, gondol falan filan. Ama o kadar eglenceli gorunuyor ki. Zaten bugun kasabanin icinde yururken tekrardan sevdim Amherst'i. Bir yanda sabah erkenden kurulan minik pazar, onun hemen yaninda lunapark, ortalik insan dolu, karsida kitapcilar, masalarini disari cikarmis lokantalar, kafeler. Sokak kenarinda satis yapan takicilar... Hava da bugun cok guzel, sicaklik falan disarida olmak icin ideal.

Bir de su tracking isini sanirim sonunda cozdum. Merakli bir insan oldugum icin kac kisi blogumu ziyaret ediyor bilmek istiyorum. Sirin'in kullandigi trackeri kullanmaya calistim ama bir turlu beceremedim. Simdi GoogleAnalytics kullaniyorum, calisiyor gibi gorunuyor simdilik ama gorecez tabii.

Turkiye'ye gitmeme 1 aydan az kaldi. Yavas yavas bu da beni heyecanlandirmaya basladi. Esyalarimi toplayayim, yanima sunu da alayim falan diye dusunmeye basladim yani.

Bir de dun aksam sarabin etkisiyle cok eglenceli fotograflar cektim, eve gidince internete koyacam, yine fotograflar listesinden ulasabilirsiniz.

No comments: