Monday, May 7, 2007

Hizir amca, bana...

...bir ev, biraz para, guzel bir araba...

Dun sabah azimle saat 6:30da kalkip, geceden yesermekte olan bir agacin dalina (aslinda gul dali olmasi lazimmis ama cevrede gul yoktu, ben de genel tema bahar diyerekten bizim bahcedeki bir agaci kullandim) bagladigim, uzerinde dileklerimin yazili oldugu kagidi alip yirttim, sonra da akan suya atmak icin Ilke ve Gamze'yle bulustum. (Uzerimde esofman, sweatshirt ve gunes gozlugu var diye de Ilke bana Britney Spears demis :) ) Guzel 45 dakikalik bir yuruyusten sonra bir akarsuya geldik, dileklerimizi suya attik. Sonra da bizim eve gelip balkonda kahvalti yaptik. Kahve fali baktik. Tam Turk kadini modunda bir sabah gecirdik yani. Falimda kucuk kucuk birsuru yol cikti, bu yaz cok gezecem insallah. :)

Sonra dun bir de 4 bolum Lost izleyerek, eski bolumleri bitirdim. Simdi ben de yasitlarim gibi 20. bolumu bekliyorum.

Biraz once de Los Angeles'a biletlerimi aldim. Konferansin tarihleri Cagatay'in mezuniyetiyle cakisiyor, o yuzden iki yildir gidecem dedigim mezuniyete gidemiyorum. 6 hazirana kadar Los Angeles'tayim, sonra 7 haziranda da Turkiye'ye ucuyorum. 8 haziran sabahi Istanbul'da olacam. Iki gece ustuste ucaklarda olacagim ama. Galiba yanima nyquil gibi birseyler alip JFK -Istanbul arasini uyuyarak gecirirsem cok iyi olacak.

1 comment:

Anonymous said...

selamlar

yazilarinizi okudum


benim ilk siirime bakin

http://aadaalaar.blogcu.com/