Sunday, May 13, 2007

filmler

Simdi Maria Full of Grace'i cdye yaziyorum da farkettim. Ben ne zamandir sonu mutlu biten bir film izlememisim. Soyle bir listesini yapayim izledigim filmlerin, en son izledigim mutluluk verici filmden itibaren:

Sideways
Pan's Labyrinth
Notes on a Scandal
Namesake
Godfather I
Stranger than Fiction (ahaha bu da eglenceliydi kesinlikle)
Maria Full of Grace
Devdas
Volver (eh bu aslinda hem guldurup hem uzen bir filmdi sanirim)
Beynelmilel
Korkuyorum Anne (bunun da oyle sonunda sonuclanan bir oykusu yoktu, ama genel olarak eglenceliydi bak.)

Of yalanmis cok bu depresif film serisi. Yani daha cok sonu uzuntulu biten seyler hep ama, yine de arada var mutluluk verici filmler. Bir dahaki izleyecegim film de boyle olsun ama. Hatta When Harry Met Sally'yi tekrar izleyecem utanmasam da, ayip oluyor artik, neredeyse butun repliklerini ezberleyecem. Bu kadar da sonunda ne oldugunu bildigim bir filmi tekrar tekrar izle, nereye kadar.

Sirin'le ilgili, ya da Caner'le ilgili birsey soyleyecektim, unuttum. Hay allah.

Mezunlar gunu 9-10 hazirandaymis. Ben 8 haziranda Turkiye'de oluyorum. Eger annemler cok birsey demezlerse sanirim 9 haziranda gidecem, ve ulasima gore ya o aksam ya da 10u sabahi donecem. Mertcim orada olacakmis. Sonra umuyorum ki Tugba'yi da pesine takar gelir. Julide ve Yase'yi de ben alip getirmek istiyorum. :) Dilek, Sahin, Ezgi falan da tabii. Ama Ezgi simdi kesin satar. :p

Evet tracking calisiyor. Google bir de birsuru degisik istatistik olarak veriyor sonuclari. Iste hangi kitadan bu ziyaretciler, hangi sitelerden buraya gelmisler, ne kadar sure sayfada kalmislar falan filan. Standart analizlerdir sanirim zaten. Ama ben daha yeni koydugum icin bunu siteme, ve de cok da sik ve farkli insanlar tarafindan ziyaret edilen bir site olmadigi icin bu, en son 1 gunun verisi var sadece. Onlari kullanarak grafikler falan yapmis. Icimdeki data analizcisi isyan etti onlara bakarken, ya bu kadar az veriyle saglikli sonuclar alamayiz ki, hic guvenilir degil bu analizler diyerek. :)

4 comments:

Anonymous said...

Meltem ben senin yazılarını feed halinde okuyorum, yani sayfana gelmiyorum. Google Analytics söylemeyebilir, ben söyliyim :)

Biz de dün Little Miss Sunshine izledik. Yani aşmış değildi ama en azından yer yer eğlenceliydi. Ben depresif filmlere tavır koyup hiç izlemiyorum ama herhalde sinemayı sanat değil eğlence olarak görmeyi tercih ettiğim için.

Caner

egiboy said...

big meltem is watching you!

seni analiz sentezci seni :P

sirin said...

little miss sunshine cok eglenceli bi film gercekten de! insani yormuyo, ne bilim zorlama yapilmamis, ve genuinely komik olmus.

depresif film istemiyosan canercim cars'i tavsiye ederim (sen onu izlemis miydin hatirlamiyorum). bi de cok hosuma giden "conversations with other women" vardi. woody allen seviyosan scoop da guzeldi. gecenlerde waking life'i izlemeye basladim, cok ilgincmis cidden, ama geceyarisi izlemeye basladigim icin yarisinda uyuklamaya basladim kapattim sonra. ama izliycem mutlaka. tatilde.

meltemcim kusura bakma cok uzun oldu :)

meltem said...

kendi bloguma yorum yaziyorum ama bende little miss sunshine'i cok basarili buldum. scoop'u izledim gibi geliyor ama hatirlayamadim simdi. bir an bu son woody allen filmiyle karistirdim, neydi, tenisci bir adamla ilgiliydi.
conversations with other women'i da duymadim ama bulmaya calisacam, finalim bir bitsin. bir de kesin izlemissinizdir ama finding nemo'yu tavsiye ediyorum.