Monday, May 21, 2007

last stretch

Hastayim. Belki de hastayim diye kabullenince insan daha kotu hissediyor. O zaman yok oyle birsey, ben superim, sadece uykum var. :) Ama saka maka, burnum akiyor, bogazim aciyor ve gozlerim kapaniyor. Dun gece yatmadan once nyquil aldim, tabii ki deliksiz uyudum. Bu sabah da onun gunduz versiyonunu aldim evden cikarken ama o kadar uykum var ki, acaba yanlislikla yine gece icin olan ilaci mi aldim diye dusunmeden edemiyorum. Ama karistirmis olamam, gece icin olanlar yesil, gunduz icin olanlar turuncu. Neyse bugun de bol bol cay, mendil ve suyla gececek herhalde.

Persembeye iki rapor yazmam lazim. Aslinda butun analizleri hazir (sayilir) ama yine de gozumde buyuyor bu yazma isi. Dun birini bitirmekti planim, ama muhendislikte sadece hesaplarla, sayilarla ugrasildigini unutmusum. Teorik olarak boyle boyle olacak demek yetmiyor, bir de sayisal analizler yapmak lazim, o panelin fiyati neymis, bul bakalim internetten, peki bunun verimi ne kadar. Velhasil bitmedi dun. Ama bu aksam bitecek.

Bir de anlamiyorum, hala, insanlar nasil gece boyu uyanik kalip ders calisabiliyorlar. Ben hayatimda yapmadim, yapamam da gibi geliyor. Bir noktada benim beynim duruyor, resmen dusunemiyorum.

Persembe hersey bitiyor ama. Ondan sonra hep guzel seyler. Persembe Ilke'yle Begum bana geliyor. Haftasonu sacimi kestirecem, belki Pirates of the Carribean'in ucuncusune gidecem, bir de Amherst'ten arkadaslar gelecekler, onlarla zaman gecirecem. Ondan sonra da zaten LA yolculugu ve Turkiye icin toparlanma falan filan.

Rapora donme zamani.

2 comments:

Anonymous said...

Meltem bu raporu bana da gonderebilir misin bitirince? Bilgilenmek icin istiyorum, valla :)

Caner
(who immensely hates Blogger's comment tool)

sirin said...

caner'cim neden blogger'in comment olayina kilsin? uzuyosun bizi :P

meltemcim sana kolay gelsin raporlarinda, sinavlarinda vs vs. benim de basliyo finallerim... cok stres yapici olaylar cidden..

haa bi de, ben de google reader'dan okuyom cogu blog'u. arada sadece acip millet comment yazmis mi diye bakiyorum. onun icin merak etme analytics'in soylediginden daha cok hayranin var :o)