Saturday, April 21, 2007

23 Nisan

Egiboy 23 nisanla ilgili bir yorum yazmis. Benim de aklima geldi, bu benim national holidayim deyip izin alsam mi acaba. Zaten cuma gunu de hastayim diyerek gitmedim ise, cunku orada degildim. Bir de aramayi unutmayayim diye elime not yazdim "call in sick" diye. Allahtan cikti elimden, yoksa pazartesi gunu komik bir durum olabilirdi.

Bir arkadasimin dogumgunu 23 nisanmis. Bu benim 5 yillik bir arkadasim, ve dogumgununu dun ogrendim. Bazen ne kadar da mal olabiliyorum. Zaten gecen sefer de Meral'in dogumgununu kutlamayi unuttum, ama tarihin farkinda olmadigim icin. Bir de Turkiye'dekilerin dogumgunlerini kutlamam sadece email, e kart ve arada da mesajdan ibaret oldugu icin, tarihlerini falan unutmak kolay. Ayrica, artik Facebook sagolsun, butun "arkadaslar"imin dogumgunlerini bana hatirlatiyor.

Ne kadar da daldan dala atlayan bir yazi olmus bu da.

Peki mine, senin dogumgunun ne zaman? :)

1 comment:

md said...

facebook benimkini hatirlatmiyor di mi :)
17 temmuz benimkisi.