Sunday, April 29, 2007

The Dirty Truth Take 2

Evet, simdi gayet ayik ve aklim basimda olarak yaziyorum. Dunden beri aklimda yazacak cok sey var ama, birden oturunca hicbiri gelmiyor aklima.

Dun aksamin fotolarini koydum listeye, cok cekmemisim, ama yine de genel bir fikir veriyor.

Ozet geceyim en iyisi. Gunduz Mine'ye gittim, ders calistik beraber. Sonra eve geldim, kriket final maci varmis, guney asyali birsuru insan mac izliyordu bizim salonda. Ama futbol izleyen bir grup turk erkeginden daha sessizdiler. Bekledigim kadar kotu degildi yani. Sonra Ilke, Begum, Deniz ve de misafirimiz Gamze'yle yemege gittik. Ondan sonra da Amrit ve Tia'yla Dirty Truth adinda bir bara. O kadar cok bira secenekleri var ki, oraya gidince cok mutlu oluyorum. Hararetli hararetli filmlerden, kitaplardan, Riemann kurelerinden, paralel cizgilerden, Ingiltere'den, insanlardan konustuk.

Bugun de bookmill'e gittim. Daha once bahsetmis olmaliyim, kucuk bir irmagin kenarinda, kafe, ikinci el bir kitapci, bir de birkac dukkan daha. Butun gun orada oturup ders calistim. Eve geldim, sonra da cuma aksami icin gerekli alisverisi yaptim. Turk marketine gittim yine. Urun seceneklerini oldukca genisletmisler. Labne peynir bile vardi. Biskrem, soda, cay, baharatlar. Cok mutlu oldum, bol bol da alisveris yaptim.

Simdi yapmam gereken carsambaya ruzgar odevini, persembe sabahina da gunes enerjisi odevini bitirmek, sonra da yemek yapmaya baslamak! Cok heyecanliyim, cok.

ek: Sirin bugunku yuruyuse katilmis. Ben Turkiye'de olsam katilmazdim ama, Sirin'in anlattiklarindan bir kismi beni cok sasirtti ve sinirlendirdi. Buyurun, siz de okuyun. Bir de hazir ek yapmisken anlatayim, unutmusum daha once. Bu sabah Merve'yle konusuyordum, bana babamlarin nasil onun yuruyuse katilmasina izin vermediklerini anlatiyordu. (Benim de ocakta Dink'in cenazesine katilmama izin vermemislerdi, yani en azindan genel olarak tum yuruyus/eylem/mitinglere karsilar, ayrim yok! :) ) Oradan konu acildi, Merve bana, cok suclayici bir tonda "Ataturk'u sevmiyorsun abla, biliyorum!" dedi. Arada der bunu bana. Oysa yok oyle birsey, ben seviyorum Ataturk'u. Sonra bir de darbe olsa keske dedi ki, hayatimda ilk defa kardesim ne gibi seyler dusunuyor boyle diyerek endiselendim. Cok ciddi bir yorum olmadigini umuyorum.

No comments: