Wednesday, April 18, 2007

Tasinma

MSN adresimden buraya tasinmayi deneyelim bakalim. Gorunum, listeler vs. konusunda kesinlikle daha cok secenek var. Fotograf albumleri sorununu da, simdilik en azindan, Facebook'taki albumlere linkler koyarak cozmeyi dusunuyorum. Hem boylece ayni fotograflari iki kere internete koymak zorunda kalmam.

Aslinda birden cok anlamsiz geldi bu blog isi. Ben sadece kendi hayatimdan bahsediyorum, mesela Caner gibi, Linux supermis tarzinda bilgi verici seyler hic yazmiyorum. Tez konumda biraz daha bilgi edinince belki yesil enerji ile ilgili birseyler yazarim.

Enerjiden bahsetmisken, Turkiye'de bu islerle ilgilenen birkac sirkete mail yollamistim. (Bu arada, e-posta ve mail demek arasinda kararsiz kaldim. Rahatsiz ediyor beni Ingilizce kelimeler kullanmak, ama bazen de Turkce karsiliklari cok komik geliyor.) Bir kismi bana cevap yazmis. Hic biri tabii ki gel bu yaz bizimle calis dememis ama, en azindan Turkiye'ye gelince sizinle tanismak isteriz demisler. Bir de Danimarka'daki bir grup arastirmaciya ayni sekilde yazdim. Ama onlardan ses cikmadi henuz.

Tekrar birseyler yazmaya basladim. Yani buradaki sevgili gunluk tadinda olmayan seyler. Ama daha buraya koymaya cesaretim oldugunu sanmiyorum.

1 comment:

egiboy said...

hoş gelmişiz...

annem blogluyormuş gibi sevindim valla :P