Saturday, April 21, 2007

Waltham

Dun sabah saat 5:15'te uyanip, bizim labden, SODAR isi yapmaya gidecek olan bir kac ogrenciyle beraber Boston'a geldim. (Arada SODAR, ses dalgalari ve de Doppler shiftle ruzgar datasi almaya yarayan bir alet, bunun bir de LIDAR'i var, o da lazerle ayni isi yapiyor.) Saat 7:30 itibariyle Boston'da World Trade Centre'daydim. Oradan bir otobuse bindim, sonra iki adet metro degistirip Shannon'in evine vardim. Metroda yine farkettim ki ben toplu tasimasi guzel olan sehirleri cok seviyorum. Metroyla, kimseden beni biryerlere birakmasini istemeden, taksiye binmek zorunda kalmadan istedigim yere varmak ne guzel.

Daha yazacaktim ama birden hevesim kaciverdi. Dus alayim, kahvalti edeyim, sonra da cikip gezelim kizlarla en iyisi.

ek: Hatirladim yazacaklarimin bir kismini. Simdi iki dakika Mertcigimle konustum mesela, carsi iznindeymis, cok sevindim. Canim, cok az kaldi bitmesine askerliginin. Her ne kadar ben yazin gittigimde gorecek olsam da, sanki gidip ben karsilayacamisim gibi heyecanliyim. :)

Bir de, Lisa Waltham'da yasiyor, Amrit'in calistigi yer. Dun aksam ona bir restoranin yerini sormak icin aramistim, aa buralarda misiniz ben de gelip bir goreyim sizi dedi, boylece bulustuk. Yaninda iki ogrencisi bir de yakin bir arkadasi olan Amy vardi. Amy beni, ayrildigimizdan beri hic sevmiyor. Onunla konusurken bunu hissettim resmen. Hic yasamamistim boyle eski sevgilinin yakin arkadasindan soguk muamele gorme dinamigini, ilginc oldu.

Bir de dun aksam cok yedim, anlatamam. Hala tokum. :) Cok garip ya.

No comments: