Thursday, April 26, 2007

Bir carsamba gecesi

Mine'nin tavsiyesiyle sonunda Maria Full of Grace'i izledim. Cok basarili yapilmis bir film. Bu aralar Ispanyolca filmlere bayiliyorum zaten. Ancak bir o kadar da depresif. Ne yazik ki en cok sevdigim filmler arasina girmedi. Hikayenin en cok kadinlar uzerinden anlatilmasi cok hosuma gitti. Volver'in de en cok sevdigim yonlerinden biri bu. Bir de tabii, arada gosterdikleri ruzgar santralleri ve turbinler.

Su anda kullanidigimiz ofise yeni tasindik, bizden once, Rus oldugunu tahmin ettigimiz bir grup ogrenci kullaniyordu o odayi. Musvedde kagit icin bir yer yapmamiz gerektigini dusunurken, odada hala eski ogrencilere ait birsuru sey oldugunu hatirladim. Biz yerlesirken biraz toparladik ama, hala raflar dolusu dosya falan var. Simdiye kadar buldugumuz garip seyler ise: Bir karton Bond sigara (uzerinde Rusca yazilarla), birkac adet Danielle Steele romani, t-shirtler... ve de, en bomba olani, 2 adet playboy! Gunes enerjili evlerle ilgili klasorlerin arasinda, gayet duzgun bir sekilde duruyor. Ayni zamanda komsum olan Jon buldu, gorup eglendik, sonra da tekrar yerine koydu.

Baglantili gibi gorunse de, gayet baglantisiz olarak, benim disimda labde olan iki kiz da bu senenin sonunda gidiyorlar. Eger yeni ogrencilerin arasinda kiz yoksa, ben labdeki tek kiz olacagim. Aslinda kendimi labdekilerin yaninda hic gergin hissetmiyorum, hic sexist degiller, ama yine de etrafta bir iki kiz olmasi iyi bir sey. Neyse, diversity falan filan diyerek en azindan, bir kiz ogrenci almalarini umuyorum.

Labde degil ama gecen donem aldigim derslerden birinde arada garip hissediyordum kendimi, siniftaki cok az kizdan biri oldugum icin. Bazen ister istemez, soru sordugum zaman mesela, yanlis bir seyler yapiyormus hissine kapiliyordum. Cok az oluyor bu ama. Bir de bu donem aldigim gunes enerjisi dersindeki tek kizim. Arada tedirgin hissetmiyor degilim. Tam olarak neden, bilemiyorum ama.

No comments: