Sunday, April 22, 2007

yazdan kalma bir gun

degil tabi tam olarak, cunku henuz yaz gelmedi. ama bugun hava gercekten cok guzel. aslinda tum haftasonu hava muhtesemdi. Dun ozellikle kendimi o kadar mutlu hissettim ki... Zaten brunch icin benim cok sevdigim bir diner'a gittik. Deluxe Town diner diye. Genelde cok kalabalik olur, ama sansimiza 15 dakika icinde bir masa bulduk, oturduk. Cok guzel bir kahvalti ettik. Oranin bir de cay menusu var. Cesit cesit caylari oluyor, ve demlikte getiriyorlar. Ben bu sefer russian caravan diye bir cay ictim. Sonra diger arkadaslarla bulusmak icin bir alisveris merkezine gidecektik, metroda hat degistirmek yerine, erken inip Boston Commons'da yuruduk bir yarim saat kadar. Hava sicakti, etrafta insanlar vardi, Istanbul'u biraz andiran bir sehirdeydim arkadaslarimla. Kendimi gercekten mutlu ve content hissettim.
Newbury Street'te yuruduk butun gun. Cok kalabalikti. Sanki insanlar sokakta yurumek icin siraya girmis. Gunun ortalalarinda Amrit aradi, bizi gormek istedigini soyledi, geldi katildi bize. O da tahmin ettigimden daha rahatti. Galiba etrafta baska insanlar olunca ozellikle beni cok iyi taniyan, daha rahat olabiliyorum.
Newbury St. uzerinde bir hint restoraninda yemek yedik sonra. Ve de onlarin ayran versiyonundan ictim. Red Sox maci vardi, o bitmeden eve donmekti amacimiz, ama yemekten ciktigimizda bitmisti, cunku etraf red sox sapkali insanlarla doluydu. Acikcasi beyzbolu hic sevmiyorum. Zaten cozmus degilim, cozmek de istemiyorum. Ama ozellikle New England'daki insanlarin bu red sox fanatikligini anlayamiyorum. Fenerbahce, Besiktas fanatikliginden ote yani yer yer.

Bugun de eve geldikten sonra dus alip yine disari ciktim. Zaten butun Amherst disaridaydi bugun. Oturup guneste kitap okudum biraz, kendi kendime eglendim. Bir de Los Angeles'a kadar gitmisken oradan da San Francisco'ya gitmek icin gaza getirdim kendimi. Bakalim, ne kadar tutar acaba boyle bir gezi?

Mutfakta balkonun onunde oturuyorum simdi. Bizim evin onunden tren yolu geciyor. Orada iki kiz dansoz kiyafetleri giymisler, birbirlerinin fotograflarini cekiyorlar. Ne kadar ilginc bir yerde yasiyorum ben ya. Yolun karsisindaki evde oturan bir adam da ucunda ates yanan sopalarla dans ediyor arada.

Ama yarin okul, is, toplanti falan basliyor tekrar. Evi toparlamak lazim. Haftaya da bizim misafirimiz olacak, gitmiyorum biryerlere bu sefer. Hadi bakalim. :)

No comments: