Monday, April 23, 2007

Miz miz miz

Biraz once iki hocamla konustum yazin burada olmam gerekip gerekmedigini. Ben aslinda bana funding verecekler mi, oyleyse ne zaman verecekler bunu sormak istemistim. Ama dediler ki, projenin zamanlamasi nedeniyle yazin cok sey olacak, o yuzden burada olsam iyi olurmus. Kesin olarak para almaya ne zaman baslayacagimi soylemediler ama. Yani en iyi ihtimalle temmuz ortasi ve agustos boyunca burada olmak zorundayim. Sonra da donem basliyor zaten. Simdilik 7-8 haziran gibi Turkiye'ye gidip, 7-8 temmuz gibi donmeyi hedefleyeyim bari.

Kendimi nasil da hazirlamistim bu yaz Turkiye'de olmaya. Nasil uzuldum, hayalkirikligina ugradim simdi anlatamam. Tatiller, insanlarla gorusme planlari, zeytinli rock festivali.. :( Tevekkeli degil cok uzak gelecek icin plan yapmamami soyluyor insanlar.

Su anki isyanim mi bilemem ama, burada daha fazla kalmamak istedigimi anladim cok iyi. Masterin bitmesine bir yil var asagi yukari, ve bana cok uzun bir sure gibi geliyor bu. Onumuzdeki mayisa kadar tezimi bitirmeye calisacam. Agustos'a kadar uzatanlar var ama ben bunu yapmak istemiyorum sanirim. Su anki ruh halimle buradan bir an once gitmek istiyorum, bir an once Turkiye'de olmak istiyorum. Kesinlikle hayalkirikligiyla verdigim bir tepki ama, yine de boyle dusunmeden edemiyorum.

Herseyin tam istedigim gibi olmasini nasil da istiyorum. Hersey tam benim kafamda planladigim gibi olacak. Ondan farkli birseyler olursa, sanki butun plan, ya da olan her neyse, tamamen bozulmus, bosa gitmis gibi geliyor. Yazin burada kalmaya verdigim tepki de tam bu nedenden.

Neyse fikre biraz daha alisinca sevmeye bile baslayabilirim burada olmayi.

No comments: