Thursday, April 19, 2007

Yumurtani nasil istersin?

Sahanda mi deplasmanda mi? :p

Komikaze.net'te vardi ayi esprileri, simdi baktim hala varmis, ben takip etmeyi birakmisim sadece. Tugba'yla okur eglenirdik, bir de Burcin'le. Hatta en azindan bir tane bulup oraya submit etmistik, hic sitede yer aldi mi bilemem tabii.

Bugun hava, butun hafta deli gibi yagmur yagmasindan sonra guzel. Paltosuz dolasabildim ve gunes gozlugu takma ihtiyaci hissettim. Bu sabah 8'de olan dersim, hoca okulda olmadigi icin iptal edildi, ben de ilk defa bir persembe saat 9 gibi okula vardim. Gittim campus centre'da kahve ictim, sabah sekerleri tadinda bir sabah programi izledim biraz. Boston'a bilet aldim. Bu yil son kez artik. Herkes bana cok gezdigimi soyluyor. Bu donem nedense gezdim gercekten. Evimde oturdugum bir haftasonu hatirlamiyorum son zamanlarda. Ama bu haftaki organizasyon aylardir var. Mezuniyetten beri ilk defa Amherst'ten cok yakin arkadaslarimla bulusacagim.
Minecim bak, ondan sonra soz, evimde oturacagim, Pioneer Valley'den adimimi disari atmayacagim Mayis ayi boyunca.

Bir de bu sabah, sabah sabah, sinirimi bozan insanlari dusundum. Cok fazla yok sinirimi bozan insan, zira benim sinirimi bozmak kolay bir is degil. Tekrar farkettim ki, eger birisinin yaninda kendin gibi davranamiyorsan, bir sekilde yani, hic karakteristik olmayan seyler yapmana neden oluyorsa birisi, uzak durmak lazim ondan. Bakin mesela, ev arkadasim. Uzak durmaya basladigimdan, alisverisimizi ayirdigimdan beri evde sinirlenen, bagirip kavga eden bir insan degilim.

Dun uzun zamandan sonra Levent'le konustum MSN'de. Cok konusmayinca unutuyorum bu insanlarin (bizim yil grubunun erkekleri demek istiyorum, Levent olsun, Erdem olsun, Fatih, Bunyamin olsun..) ne kadar eglenceli ve de geveze olduklarini. Bizim Levent'el cok havada bir guneydoguyu gezme planimiz vardi bu yaz. Ama Levent guneydogunun sicagi yerine Alaska'nin sogugunu tercih ettigi icin, bu yaz balikcilik yapacakmis orada. :) Onumuzdeki yaza da askerligini yapacagi icin, bizim gezi 2009 yazina kaldi. Bir de ben kendimi cok ileriye donuk planlar yapiyor sanirdim. Benim en uzak gelecekteki planim kasimda Ingiltere'ye gidip Onur ve Duran'i ziyaret etmek.

Bir de, song of the day: Let's spend the night together, the Doors.

1 comment:

md said...

Meltem,
Bir tahmin yurutebilir miyim? Biliyorsun benim tahminlerim meshur :) Simdi sen Boston'a bilet aldim diyorsun. Ve ride da buldun. Peki o bileti ne yapacaksin? Biliyorum 3 ay icinde istedigin zaman kullanabilirsin. Bu demek midir ki sen yine Boston'a gideceksin? Gezme Meltem evinde otur. Evinin kadini ol. Ne yaptin o bileti hesap ver.